Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвети при покупка на 156 2.5 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвети при покупка на 156 2.5 V6

    Колеги, след като BMW 3-ка безмилостно ми отне в катастрофа Алфата (1.8 Т.С.) започнах ново търсене, което вече трети месец е без резултат. Изключително съм подмамен от 2.5 V6-ака, но досега никога не съм имал допир до кола с такъв мотор. Ако може няколко съвета при покупка (оглед) на такъв, колко им е разхода и т.н. Благодаря предварително.

  • #2
    Ами за разхода - малко повече от на 1.8 TS 16 клапанов. За извънградско разликата ще е незначителна ,градско ще е по голяма. А иначе какво да гледаш - едно от важните неща е дали е обслужвана редовно , дали са сменяни ремъци ролки на 90 хил км. Тези мотори от това което съм чел най-често си заминават точно поради тези причини. Карай виж дали се държи добре и каквото можеш повече научи за конкретната кола предварително. Какво и кога е сменяно , какви предишни проблеми е давала и как са отстранявани.
    П.П. Имай на впредвид , че като я вземеш само ангренажния комплект е над 500 лева без труда. Хубаво е да се смени и водната помпа и тя е над 120-150 лева. Та приготви едно минимум 1500 да ти останат след покупката. Ама както знаем и по 16 клапановия туин спарк не е ефтино , а там даже ремъци се сменят по често- така че няма нищо плашешо. Това е мое мнение де!
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
      Та приготви едно минимум 1500 да ти останат след покупката.
      Точно - ако искаш да караш кола....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Точно - ако искаш да караш кола....
        Аз като го написах тва в темата за 164ката турбо и ме оплюха че не съм познавал парите
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Е 164 е по-стар модел... и някои хора си мислят, че и с топ модификацията му ще минават йофтинко.
          Не става.
          Изобщо има си класове коли с които да се минава евтино.
          Колегата да си приготви и суми за ежегодна поддръжка на окачването, че си знаем всички пътищата.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #6
            Водната помпа задължително при смяната на агренажа че ако протече после ... двоина работа двоино мангизи ... успех
            Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
            Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщение
              Водната помпа задължително при смяната на агренажа че ако протече после ... двоина работа двоино мангизи ... успех
              Абсолютно, аз затова я включих към смяната на консумативите след покупка. Поне аз така направих с ГТВ-то , ама се поовлякох и сложих още Q2 и нов съединител
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщение
                Водната помпа задължително при смяната на агренажа че ако протече после ... двоина работа двоино мангизи ... успех
                И по възможност, помпата с металната перка, че пластмасовата много я плюят......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
                  Абсолютно, аз затова я включих към смяната на консумативите след покупка. Поне аз така направих с ГТВ-то , ама се поовлякох и сложих още Q2 и нов съединител
                  Е ти доволно си се поовлякъл
                  Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
                  Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

                  Comment


                  • #10
                    Колеги, днес бях на оглед и мн се замислям. Колата е '99 година, на 200к, но като изключим няколко забележки по интериора е много запазена. има севизна книжка, но тъй като беше на италиански , нищо не разбрах. Продавачът ми каза, че ремъци и ролки са сменяни на 100к, следователно смяната им би била задължителна. Единственото нещо, което ме притеснява е, че в момента на запалване от ауспуха излизаше малко повече дим от колкото е нормално. След като я покарах малко, дима изчезна. Може ли някакво мнение. Благодаря.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от red_bastard Покажи съобщение
                      Колеги, днес бях на оглед и мн се замислям. Колата е '99 година, на 200к, но като изключим няколко забележки по интериора е много запазена. има севизна книжка, но тъй като беше на италиански , нищо не разбрах. Продавачът ми каза, че ремъци и ролки са сменяни на 100к, следователно смяната им би била задължителна. Единственото нещо, което ме притеснява е, че в момента на запалване от ауспуха излизаше малко повече дим от колкото е нормално. След като я покарах малко, дима изчезна. Може ли някакво мнение. Благодаря.
                      Това с дима да не те тревожи и моята е така. Незнам на какво се дължи, но е нормално. Забелязал ,че е същото и при други (бензинови)коли които са с повече цилиндри под капака, вкл. и чисто нови такива.
                      Aз моята като я купувах също ми направи впечетление това... Става дума за нормале цвят дим ,не някакъв ,черен или сивосин.
                      Last edited by Galeano; d.m.y г., 16:14.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Мисля си, че може би е така защото не е била палена от 3седмици и нещо е останало по джигателя и изпускателната система, което е трябжало да бъде продухано.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от red_bastard Покажи съобщение
                          Мисля си, че може би е така защото не е била палена от 3седмици и нещо е останало по джигателя и изпускателната система, което е трябжало да бъде продухано.
                          Не мисля ,че е това. Остави я да работи на място по дълго време и ще видиш ,че през интервали от време на време ще си пропушва. Един приятел казва ,че се чистили катализаторите така.
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #14
                            Пич имам такава Алфа 156 2,5 в6 тази кола въобще няма икономичност при нея гори извън градцко 10 и в града 20л.на 100км при ръчка в града скача на 25 а извън града 12л.на 100км така че си прави сметка ако можеш да издържиш на този разход начи е точната кола за теб.А за обслужване със сичките му консомативи е 1000лв.

                            ---------- Post added at 20:24 ---------- Previous post was at 20:11 ----------

                            Няма как да караш 200коня кола и да ти дава 6л.-100км разход и 6 цилиндара бензин. Дори 1.6тс не дава 6л. разход на 100км.

                            Comment


                            • #15
                              За горивото, че ще гори повече ми е ясно. А можеш ли да кажеш с другите консумативи как е - напр. износва ли по-бързо гуми; влияе ли тежеста на двигателя върху окачването по отношение на по-бързо чупене и др. такива.

                              Comment

                              Working...
                              X