Колеги, след като BMW 3-ка безмилостно ми отне в катастрофа Алфата (1.8 Т.С.) започнах ново търсене, което вече трети месец е без резултат. Изключително съм подмамен от 2.5 V6-ака, но досега никога не съм имал допир до кола с такъв мотор. Ако може няколко съвета при покупка (оглед) на такъв, колко им е разхода и т.н. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Съвети при покупка на 156 2.5 V6
Collapse
X
-
Ами за разхода - малко повече от на 1.8 TS 16 клапанов. За извънградско разликата ще е незначителна ,градско ще е по голяма. А иначе какво да гледаш - едно от важните неща е дали е обслужвана редовно , дали са сменяни ремъци ролки на 90 хил км. Тези мотори от това което съм чел най-често си заминават точно поради тези причини. Карай виж дали се държи добре и каквото можеш повече научи за конкретната кола предварително. Какво и кога е сменяно , какви предишни проблеми е давала и как са отстранявани.
П.П. Имай на впредвид , че като я вземеш само ангренажния комплект е над 500 лева без труда. Хубаво е да се смени и водната помпа и тя е над 120-150 лева. Та приготви едно минимум 1500 да ти останат след покупката. Ама както знаем и по 16 клапановия туин спарк не е ефтино , а там даже ремъци се сменят по често- така че няма нищо плашешо. Това е мое мнение де!2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
-
Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщениеТа приготви едно минимум 1500 да ти останат след покупката."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТочно - ако искаш да караш кола....Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Е 164 е по-стар модел... и някои хора си мислят, че и с топ модификацията му ще минават йофтинко.
Не става.
Изобщо има си класове коли с които да се минава евтино.
Колегата да си приготви и суми за ежегодна поддръжка на окачването, че си знаем всички пътищата.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщениеВодната помпа задължително при смяната на агренажа че ако протече после ... двоина работа двоино мангизи ... успех2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от Tifozza Покажи съобщениеВодната помпа задължително при смяната на агренажа че ако протече после ... двоина работа двоино мангизи ... успех"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщениеАбсолютно, аз затова я включих към смяната на консумативите след покупка. Поне аз така направих с ГТВ-то , ама се поовлякох и сложих още Q2 и нов съединителAlfa Romeo 145 1.4 16vEX
Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX
Comment
-
Колеги, днес бях на оглед и мн се замислям. Колата е '99 година, на 200к, но като изключим няколко забележки по интериора е много запазена. има севизна книжка, но тъй като беше на италиански , нищо не разбрах. Продавачът ми каза, че ремъци и ролки са сменяни на 100к, следователно смяната им би била задължителна. Единственото нещо, което ме притеснява е, че в момента на запалване от ауспуха излизаше малко повече дим от колкото е нормално. След като я покарах малко, дима изчезна. Може ли някакво мнение. Благодаря.
Comment
-
Първоначално публикувано от red_bastard Покажи съобщениеКолеги, днес бях на оглед и мн се замислям. Колата е '99 година, на 200к, но като изключим няколко забележки по интериора е много запазена. има севизна книжка, но тъй като беше на италиански , нищо не разбрах. Продавачът ми каза, че ремъци и ролки са сменяни на 100к, следователно смяната им би била задължителна. Единственото нещо, което ме притеснява е, че в момента на запалване от ауспуха излизаше малко повече дим от колкото е нормално. След като я покарах малко, дима изчезна. Може ли някакво мнение. Благодаря.
Aз моята като я купувах също ми направи впечетление това... Става дума за нормале цвят дим ,не някакъв ,черен или сивосин.Last edited by Galeano; d.m.y г., 16:14.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Първоначално публикувано от red_bastard Покажи съобщениеМисля си, че може би е така защото не е била палена от 3седмици и нещо е останало по джигателя и изпускателната система, което е трябжало да бъде продухано.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Пич имам такава Алфа 156 2,5 в6 тази кола въобще няма икономичност при нея гори извън градцко 10 и в града 20л.на 100км при ръчка в града скача на 25 а извън града 12л.на 100км така че си прави сметка ако можеш да издържиш на този разход начи е точната кола за теб.А за обслужване със сичките му консомативи е 1000лв.
---------- Post added at 20:24 ---------- Previous post was at 20:11 ----------
Няма как да караш 200коня кола и да ти дава 6л.-100км разход и 6 цилиндара бензин. Дори 1.6тс не дава 6л. разход на 100км.
Comment
Comment